pimousse88 Posté(e) 13 juin 2010 Posté(e) 13 juin 2010 BOnjour ! Alors je me demandais quelles phrases types préparer en anglais pour l'oral ! Je pensais : * Puis-je m'asseoir? Could I sit down? * I would be a teacher because i would work with childrens, i would teach them... other ideas??? * I have a degree in languages * It's a burning issues Pouvez vous me donner d'autres idées? Merci
didou62 Posté(e) 20 juin 2010 Posté(e) 20 juin 2010 BOnjour ! Alors je me demandais quelles phrases types préparer en anglais pour l'oral ! Je pensais : * Puis-je m'asseoir? Could I sit down? * I would be a teacher because i would work with childrens, i would teach them... other ideas??? * I have a degree in languages * It's a burning issues Pouvez vous me donner d'autres idées? Merci Coucou Pimousse, I would like to become a schoolteacher because children, c'est déjà du pluriel : a child / children donc pas de s que veux tu dire par it's a burning issues? an issues : impossible an = singulier et issues est au pluriel dans la phrase autres phrase possible I would like to become a schoolteacher because this is the only thing I can see myself doing : I like children and I'll like to teach them because...or to... selon ce que tu souhaites mettre derrière
Mély76 Posté(e) 22 juin 2010 Posté(e) 22 juin 2010 BOnjour ! Alors je me demandais quelles phrases types préparer en anglais pour l'oral ! Je pensais : * Puis-je m'asseoir? Could I sit down? * I would be a teacher because i would work with childrens, i would teach them... other ideas??? * I have a degree in languages * It's a burning issues Pouvez vous me donner d'autres idées? Merci Coucou Pimousse, I would like to become a schoolteacher because children, c'est déjà du pluriel : a child / children donc pas de s que veux tu dire par it's a burning issues? an issues : impossible an = singulier et issues est au pluriel dans la phrase autres phrase possible I would like to become a schoolteacher because this is the only thing I can see myself doing : I like children and I'll like to teach them because...or to... selon ce que tu souhaites mettre derrière I'd like to be a teacher (only a teacher!) because I like teaching, to be with pupils (it's better saying pupils instead of saynig children) You aren't their mother you're their teacher. I only see myself in a classroom, doing my best to teach and to improve the level of pupils, to try to help them to become a citizen... 'd = would 'll = will Attention de ne pas confondre... I'd like to teach "ou" I like teaching Verbe de gout + ing ! Avec like pas de "ing", de "will"...
Messages recommandés