Aller au contenu

Occitan


ratapignata

Messages recommandés

Aaaa, enfin :D

Alors contente!!!!!!!!! Pas trop tôt hein............ :lol:

Le plus rigolot c'est qu'en fait je suis de midi pyrénées!!!!J'ai fait ttes mes études à TOLOSA !!!Et j'ai des amies qui bossent en Calandrete à Toulouse et aux environs!

Alara i a pas cap de problèma per parlar l'oc en mai d'aquò n'ai de besonh ....m'arrestèri un an per me trachar de mon enfant e ara me lo cal tornar parlar e escriure!

Se as enveja de lo trabalhar a l'ecrich serià plan de prene un tèxt que tombèt las annadas passadas e de faire coma pel concors :es a dire respondre a las questions e se corregir? De que n'en pensas????? :sad:

Espèri ta responsa.

A lèu! :wink:

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Lo concors, l'ai ja (l'aguèri en 2006) e soi ara en pòste a Verdun e Montalban :D

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Lo concors, l'ai ja (l'aguèri en 2006) e soi ara en pòste a Verdun e Montalban :D

Bon alara podem parlar aqui, me farà de ben .

Quina classa as??? ieu soi a mièg temps aquest'an en Francès mas aguèri PS MS GS CE e CM. Aguèri pas lo CP e se un jorn l'ai , sabi pas cossi faire !!!!

Se passa plan ton annada???

bon vaqui per ieù............

te daissi al còp que ven!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Ai dos mièg-temps en occitan e los dos son a 30 km :-( Ai un CE2 a Verdun e un CM1-CM2 a Montalban. Es ma primièra annada mas se passa plan (e mai ai de problemas de gestion del doble nivèl, s'es a melhorar) : vesi ont me debi melhorar, sabi que me cal de temps mas cresi que sabi cossí vau deurar far. En resumit, m'agrada fòrça tot aquò :)

La classa qu'as en francés es la meteissa qu'as en occitan ?

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

adiu

Pensi qu'as pas comprès...en fach aquest'an fau son que lo francès al CE1, CE2, CM1 e CM2 mas aquelas classas an già un regent e una regenta per las autras matièras.Me trachi son que del francès e es per aquo qu'ai un mièg temps!

Per l'an que ven, demandèri una classa tota se capiti pas lo concors.Mas lo melhor per ieù es d'aver lo concors!!!!!!!!! doncas fau tot çò que pòdi (trabalhi fòrça) per pas me plantar lo 29 e 30 d'abril!!!!!!

Vaqui. Demandèri aquest'an un mièg temps per me tornar mettre dins lo banh de l'escòla ( fasià 1 an e mièg que m'èri arrestada).

Deu ésser dificil non de trabalhar sus doas escòlas ??? Lo faguèri pendant un an e m'agradava pas brica perquè éri pas al fial de tot e me frustrava fòrça!

Vesi que t'agrada fòrça lo mestièr de regenta e subretot la pedagogia Freinet e la lenga. Es plan cal contunhar !!!!!! Bon vam e bona continuacion !

Al còp que ven!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

adiu

Pensi qu'as pas comprès...en fach aquest'an fau son que lo francès al CE1, CE2, CM1 e CM2 mas aquelas classas an già un regent e una regenta per las autras matièras.Me trachi son que del francès e es per aquo qu'ai un mièg temps!

Per l'an que ven, demandèri una classa tota se capiti pas lo concors.Mas lo melhor per ieù es d'aver lo concors!!!!!!!!! doncas fau tot çò que pòdi (trabalhi fòrça) per pas me plantar lo 29 e 30 d'abril!!!!!!

Vaqui. Demandèri aquest'an un mièg temps per me tornar mettre dins lo banh de l'escòla ( fasià 1 an e mièg que m'èri arrestada).

Efectivament, aviái pas compres, cresiái que fasiás lo dos :P

Deu ésser dificil non de trabalhar sus doas escòlas ??? Lo faguèri pendant un an e m'agradava pas brica perquè éri pas al fial de tot e me frustrava fòrça!

E ben devi confessar que me confla de far lo camin, de me divisar en dos per las amassadas, d'èsser pas a cent per cent dins ma classa per m'organizar, etc. mas bon, s'i cal far, espèri qu'es pas que per ongan...

Vesi que t'agrada fòrça lo mestièr de regenta e subretot la pedagogia Freinet e la lenga.

Ont se vei qu'aimi Freinet ? :blink:

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

pensavi que fasiàs la pedagogia Freinet coma ieù amb lo conselh, las règlas de vida de classa, lo que de noù....la stamparià.....m'engani alara! :cry:

es pas greù!

éri coma tu qd aviài dos mièg temps per contre per ieù éra a costat: Besièrs/Pesenas!

bon astre per l'annada!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 1 mois plus tard...
Salut,

Pour ceux que cela intéresse, voici un site où l'on peut travailler à la fois la grammaire et la prononciation : http://www.crdp-montpellier.fr/occitan/direenoc.htm

mercè ma lo coneissi jà aquel siti es plan fach en mai!

D'onte siòs???titi34???

Passèri lo concors ongan e tombèri sus Joan Bodon! Lo tèxt èra aisit mas las questions eran mai dificiles.

Bon a leù!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
  • En ligne récemment   0 membre est en ligne

    • Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.
×
×
  • Créer...