janfilip Posté(e) 13 mai 2004 Posté(e) 13 mai 2004 Dans le genre, il y aussi une petite chanson bien de ch'nord qu'affectionne Dany Boon : tout ch'ti qui pisse y tiens z'biroute d'un s'main, y tiens z'biroute d'un s'main....Vous la connaissez? Gozo Cette chanson a été interprétée par "les Capenoules" En voici les paroles: Tout ch’ti qui pice’, i tient s’biroute dins s’main, Et les tros quarts du temps, i’s’piche eune goutte dins s’main Et pis qu’i’s’la s’coue eud’n’importe quelle façon Eul’dernière goutte, ch’est pour l’caleçon Qu’est ce que vous en penser ? Bah ! Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Qu’est ce que vous en penser ? Oh ! Ouuuf ! Tout ch’ti la qui piche, i tient s’biroute dins s’main, Et les tros quarts du temps, i’s’piche eune goutte dins s’main Et pis qu’i’s’la s’coue eud’n’importe quelle façon Eul’dernière goutte, ch’est pour l’caleçon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon..... En bonus , je vous propose les paroles de la chanson "L’Société des Grosses Biroutes" (toujours des Capenoules): L’Société des Grosses Biroutes In a fondé eune Société, in a fondé eune société, eune société Où sont admis tous les jeunes gens de 18 à 60 ans, de 18 à 60 ans Suffit d’avoir eune grosse biroute Sur l’air du tra dansez, voltigez les biroutes À’s’qu’in est heureux, s’qu’in heureux, s’qu’in heureux ! À’s’qu’in est heureux d’avoir eune bielle biroute ! À’s’qu’in est heureux de pouvoir s’in servir ! Avec, avec du poil sous les roses ! Quind l’Société elle s’ra prospère, quind l’Société elle s’ra prospère, elle s’ra prospère In aquiét’ra un bieau drapeau avec eune biroute in haut, avec eune biroute in haut Et in dira quelle bielle biroute Sur l’air du tra dansez, voltigez les biroutes À’s’qu’in est heureux, s’qu’in heureux, s’qu’in heureux ! À’s’qu’in est heureux d’avoir eune bielle biroute ! À’s’qu’in est heureux de pouvoir s’in servir ! Avec, avec du poil sous les roses ! Quand l’président, i’s’marira ; quand l’président, i’s’marira ; i’s’marira In ira tous à sin mariach’, avec eune boit’eut’cirach’, avec eune boit’eut’cirach’ Et in’i astiqu’ra s’biroute Sur l’air du tra dansez, voltigez les biroutes À’s’qu’in est heureux, s’qu’in heureux, s’qu’in heureux ! À’s’qu’in est heureux d’avoir eune bielle biroute ! À’s’qu’in est heureux de pouvoir s’in servir ! Avec, avec du poil sous les roses ! Quind l’président, i mourira ; quind l’président , i mourira, ; i mourira In ira tous à s’n’interr’mint, avec’eus’biroute dins’s’main, avec’eus’biroute dins’s’main Et in f’ra braire nos biroutes Sur l’air du tra dansez, voltigez les biroutes À’s’qu’in est heureux, s’qu’in heureux, s’qu’in heureux ! À’s’qu’in est heureux d’avoir eune bielle biroute ! À’s’qu’in est heureux de pouvoir s’in servir ! Avec, avec du poil sous les roses ! Et quand la geurre elle éclat’ra, et quand la guerre elle éclat’ra, elle éclat’ra In ira tous à la frontière, avec’eus’biroute in l’air, avec’eus’biroute in l’air In s’batira à coups d’biroutes Sur l’air du tra dansez, voltigez les biroutes À’s’qu’in est heureux, s’qu’in heureux, s’qu’in heureux ! À’s’qu’in est heureux d’avoir eune bielle biroute ! À’s’qu’in est heureux de pouvoir s’in servir ! Avec, avec du poil sous les roses ! Et il y en a encore quelques-unes comme ça: par exemple "Min poreau", "Ch’est un p’tit arrosoir", "L'quiquette en bos ", "Min p’tit s’rin"...
moische Posté(e) 13 mai 2004 Posté(e) 13 mai 2004 et mi chuis la in!! mé chuis d' DIVION! et com elle disot m'mère : l'elastik y'é tindu! min villach dins ch'noir pays du qqu'ch'el poussiere al'le qué toudis j'ai peur parfos de t'oublier ou dte laisser sin l'faire exprés tel que certains saf 'nt te croquer ch'est à dire tout égratiné l'infer du nord, tant massacré c'est sur mes dogts qu'lai compté in ravissant juste à min pied le bo boulier fait de pavés ils apprenn'nt vite les tiots qui juent ils ont l'ecole même dins la rue
nat22 Posté(e) 13 mai 2004 Posté(e) 13 mai 2004 trop cool ce post :P :P suis du ch'nord aussi, mais lire le patois, c dur kan mm!!!! mais ceux ki sopnt pas ch'ti, y doivent rien comprendre cryin
crika Posté(e) 14 mai 2004 Posté(e) 14 mai 2004 ça c'est clair enfin pour eux, c'est pas clair du tout l'année dernière, le directeur de l'école élémentaire d'un de mes garçons avait dirigé le centre aéré d'été et le projet pédagogique était une représentation en patois : les gamins ont adoré J'ai d'ailleurs eu récemment un débat en famille sur le patois et j'aimerais savoir si dans notre région, c'est possible que ce soit enseigné à l'école primaire ou pas. Je ne me suis pas intéressée à la question mais y'a t'il des personnes qui peuvent passer le patois au concours comme d'autres passent les langues régionales en option ?
Messages recommandés