Aller au contenu

Messages recommandés

Posté(e)

savez vous quelles académies proposaient le créole?

Posté(e)

je ne sais pas mais j'ai voulu le passer , pas possible à poitiers...

je pense que ds les académies antilles ça devait etre bon, ou bien vers paris...

j'etais un peu dégoutée de ne pas pouvoir le faire.

voilà!

Posté(e)

Salut,

Je confirme dans les académies antillaises tu pouvais le passer ,mais pas sur Paris ou en région parisienne.

Voila!

Posté(e)

Oui moi aussi je voulais le présenter... Mais paris, créeil , versailles, font de la rebellion à l'exotisme!!!! :P

ils ne savent pas ce qu'ils perdent!!! (ou alors c'est moi... :huh: )

Posté(e)

oui ...! et c'est vraiment dommage , on aurait pu gagner des points comme ça ... <_< flute alors .

• 2 semaines plus tard...
Posté(e)

bonzour zot tout'

Mi pas lopsyon kreol a la Rényon, 974, mé mi kroi ki sa amuz a moin un ta de koz ek an kreol..! Mi voudré bien woir dé-trwoi prof i gingn pa tro tro koz kréol....en plis ke sa, néna un tralé ti nuans ke zot i pé pa konèt...Mé lé si tan telman gayar trap dé-trwoi poin desu zafair là...

Bon, en clair, je passe l'option créole dans l'académie de la Réunion, en facultatif bien sûr, et honnêtement, ça m'éclate d'aller causer en créole avec le jury!! Rien à perdre, tout à prendre, autant y aller "ek un sourir tranch'papaye"!!

:) c'est ça un sourir tranch'papaye...!!

Posté(e)

salut bébètcoco

ou na bien raison !! si ou gingn pren dé trois points com ou dit !!! dommag que su versailles ici bana la pas voulu met créole en options ... n'auré soulaz à moin qd mêm

bon saquèn son sanse !! allez ben tiembo ensemb !!

nar trouve ;)

trad : tu as bien raison ! si tu peux prendre 2 ou 3 points comme tu dis !! dommage q'ici à versailles ils ne l'on pas proposer en option ça m'aurait bien aider !!

mais bon à chacun sa chance !! allez courage ....

à plus ;)

Posté(e)

Oté Toto! :) La rényon lé la?

Paré pa paré?? PARE !!!

In ti sanson Danyel pou mèt lambians isidan, pou défoul sanm banna, pou fé ri la bous kom i di...

Alé zot tout! Pren couraz...La Rényon lé ek zot, é....si ou demand a moin "Gran mèr Kal, kel èr i lé?" mi sa di a ou: "mon zenfan, 8 hèr la fin' soné, mi sa boir mon dodo pou met mon lespri en lordr pou travay...

Pou don' a ou couraz, mi envoye un ti bout' Ousanousava ek dé ti morso Danyel...

"la montagne lé vert'

Koulèr ot ti zyeu

Moin, moin lé sou kouvert

I fé bon krécher

I fo kmi lèv pou alé travayé

Sa i kas mon rêv i fos mon léfé..."

"Marmay katpaté dan' galé

Marmay katpaté,

In kilot kaki desu li

Li la pou zou kanet' dan' la ter'

Somiz lé krouté"

"Isi la Rényon,