chouloulou Posté(e) 4 juin 2006 Posté(e) 4 juin 2006 savez vous quelles académies proposaient le créole?
titemag17 Posté(e) 5 juin 2006 Posté(e) 5 juin 2006 je ne sais pas mais j'ai voulu le passer , pas possible à poitiers... je pense que ds les académies antilles ça devait etre bon, ou bien vers paris... j'etais un peu dégoutée de ne pas pouvoir le faire. voilà!
jezaca Posté(e) 5 juin 2006 Posté(e) 5 juin 2006 Salut, Je confirme dans les académies antillaises tu pouvais le passer ,mais pas sur Paris ou en région parisienne. Voila!
chouloulou Posté(e) 5 juin 2006 Auteur Posté(e) 5 juin 2006 Oui moi aussi je voulais le présenter... Mais paris, créeil , versailles, font de la rebellion à l'exotisme!!!! :P ils ne savent pas ce qu'ils perdent!!! (ou alors c'est moi... )
littleds Posté(e) 9 juin 2006 Posté(e) 9 juin 2006 oui ...! et c'est vraiment dommage , on aurait pu gagner des points comme ça ... <_< flute alors .
bébètcoco Posté(e) 21 juin 2006 Posté(e) 21 juin 2006 bonzour zot tout' Mi pas lopsyon kreol a la Rényon, 974, mé mi kroi ki sa amuz a moin un ta de koz ek an kreol..! Mi voudré bien woir dé-trwoi prof i gingn pa tro tro koz kréol....en plis ke sa, néna un tralé ti nuans ke zot i pé pa konèt...Mé lé si tan telman gayar trap dé-trwoi poin desu zafair là... Bon, en clair, je passe l'option créole dans l'académie de la Réunion, en facultatif bien sûr, et honnêtement, ça m'éclate d'aller causer en créole avec le jury!! Rien à perdre, tout à prendre, autant y aller "ek un sourir tranch'papaye"!! c'est ça un sourir tranch'papaye...!!
toto 75014 Posté(e) 21 juin 2006 Posté(e) 21 juin 2006 salut bébètcoco ou na bien raison !! si ou gingn pren dé trois points com ou dit !!! dommag que su versailles ici bana la pas voulu met créole en options ... n'auré soulaz à moin qd mêm bon saquèn son sanse !! allez ben tiembo ensemb !! nar trouve trad : tu as bien raison ! si tu peux prendre 2 ou 3 points comme tu dis !! dommage q'ici à versailles ils ne l'on pas proposer en option ça m'aurait bien aider !! mais bon à chacun sa chance !! allez courage .... à plus
bébètcoco Posté(e) 21 juin 2006 Posté(e) 21 juin 2006 Oté Toto! La rényon lé la? Paré pa paré?? PARE !!! In ti sanson Danyel pou mèt lambians isidan, pou défoul sanm banna, pou fé ri la bous kom i di... Alé zot tout! Pren couraz...La Rényon lé ek zot, é....si ou demand a moin "Gran mèr Kal, kel èr i lé?" mi sa di a ou: "mon zenfan, 8 hèr la fin' soné, mi sa boir mon dodo pou met mon lespri en lordr pou travay... Pou don' a ou couraz, mi envoye un ti bout' Ousanousava ek dé ti morso Danyel... "la montagne lé vert' Koulèr ot ti zyeu Moin, moin lé sou kouvert I fé bon krécher I fo kmi lèv pou alé travayé Sa i kas mon rêv i fos mon léfé..." "Marmay katpaté dan' galé Marmay katpaté, In kilot kaki desu li Li la pou zou kanet' dan' la ter' Somiz lé krouté" "Isi la Rényon, Kartier 'Tan Salé Trwoi zeun Réyoné La parti maron.." Alala pou zot ...Tienbo...Larg pa lo kor....Nou artrouve The Bebetcoco of St Jo.!
Messages recommandés